Anneye Hediye - A Special Gift Idea for Mother Day



Lecien Firması Mart ayının sonuna doğru gönderdi bu kumaşları. “ Flower Sugar Very Bery Cherry “ adındaki yeni seri taaa Ekim ayında satışa çıkacakmış. Her şeyi o kadar önceden planlıyorlar ki biz Türkler’in buna alışması ve anlaması gerçekten çok zor.

Lecien’nin hemen hemen her kumaş serisini seviyorum gerçi çok güllü dallı olanlar tam da benim tarzım değil ama yine de dikilip ortaya bir şeyler çıktığında onlara bakışım da değişmiyor değil.
Mesela bu seri ile uzun süre hiç bir şey yapamadım. Renk tonları olsun, deseni olsun biraz fazla baskın ve ağdalı, o yüzden de proje seçmekte epey zorlandım.


Sonra bir den kitabım geldi aklıma! Bütün millet harıl harıl dikiyor, kitap senin, ee sen ne duruyorsun dedim kendi kendime. Evet kendi kendimeyken çok havalı olabiliyorum…
Bu kumaşlara en çok uyacak proje olarak bu seti seçtim. Hem hazır anneler günü de yaklaşıyorken, tam anneye verilmelik bir hediye değil mi baksanıza??

Zaten önemli olan ne yapacağına karar vermek, sonrası kumaş seçimi ve kesmek, dikmek işin en kolay kısmı. Ben en çok bu aşamada zaman kaybediyorum hep. Bir de kesip dikerken çok okşuyorum kumaşı. Onu da workshopta keşfettim geçen haftasonu: ) Okşa okşa diyip durdum millete…
İlla milimetrik olacak…


Neyse gençler, sonuç bu! Kumaşlar, Lecien’nin Flower Sugar Very Berry Cherry Serisi, Seyehat setinin şablon ve anlatımını da kitabım; Bebekler için Sevimli Dikişler ‘de bulabilirsiniz.  Diğer tasarımcıların bu kumaş serisi ile neler neler yaptığını görmek isterseniz de instagramdan ; #flowersugarveryberrycherry #lecien_fabrics #flowersugar #FlowerSugarWorldAmbassadors #flowersugarfabric etiketlerini takip edebilirsiniz.

Bu arada blog turunu takip etmeyi, çekilişe katılmayı unutmayın. Sorunun ne zaman ve nereden geleceği belli olmaz.

Sonunda herkesin bir dikiş makinası olacak sloganıyla yazıma son verirken, hepinize harika bir haftasonu diliyorum....


  
The newest range of Flower Sugar by Lecien is such a beautiful line with cherries, strawberries, florals and polka dots... isn't it?

I am one of 15 creative woman who were asked to be World Ambassadors for Flower Sugar! Such a honor and a few weeks ago, Dear Yoko from Lecien fabrics sent me, along with the other Flower Sugar World Ambassadors, a fat quarter bundle of Flower Sugar Very Berry Cherry Collection.



I thought the fabrics would work perfectly with Travel Set patterns from my book ; Made for Baby - Cute Sewn Gifts, especially while Mothers Day fast approaching, they would be perfect and a special gift idea for your mother, wouldn't they?

I have also a few more projects which made with them and I am looking forward to share them with you just I need more time. In these days I am very very busy at the office and hopefully, this intense period is over soon.


So, If you want to see more projects with Flower Sugar Fabrics which are made by Flower Sugar World Ambassadors ,  you can follow these hashtags on instagram; #flowersugarveryberrycherry #lecien_fabrics #flowersugar #FlowerSugarWorldAmbassadors #flowersugarfabric

Have an amazing weekend...





4 yorum :

  1. Adorable little bags. I can think of many ways to use them.

    YanıtlaSil
  2. Her projeniz gibi buna da bayıldım. Ellerinize sağlık
    Sevgiler
    Ezgi

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar ..
    Anneler buna eminim çok bayılır.
    Sevgiler
    Ezgi

    YanıtlaSil
  4. These are so lovely, your book is wonderful. Had a browse through some of the blogs on the blog hop list. A def book for my birthday wish list
    Karen x

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...